Aanmelden voor onze WhatsApp berichten

Wil jij ook door ons via WhatsApp op de hoogte gehouden worden van onze activiteiten?
Doorloop dan deze twee stappen:

Stap 1   Sla ons WhatsApp nummer op in jouw gsm, anders komen onze berichten niet aan.
Naam: Masjid El Feth
WhatsApp nummer: 06-82 83 47 50

Met dit whatsapp nummer kun je niet communiceren. Hiermee sturen wij enkel berichten uit. Als je een bepaalde vraag of suggestie hebt stuur dan aub een mail naar: info@masjidelfeth.nl

Stap 2   Vul onderstaand formulier in en wij voegen je na ontvangst van jouw gegevens toe aan onze verzendlijst.

Aanmelding voor WhatsApp

• DD dash MM dash JJJJ
    Jouw leeftijd willen we weten omdat we soms bepaalde berichten enkel sturen naar een bepaalde doelgroep, denk aan mannen, vrouwen, jongeren en/of ouderen.
  • Jouw telefoon moet uiteraard wel WhatsApp bevatten.
  • Naar dit e-mailadres sturen wij jou een bevestiging van hetgeen je hebt ingevuld in dit formulier.
  • Indien je lid bent, vermeld dan hier jouw shartnummer.
  • Toestemming gebruik van jouw gegevens

Door jouw aanmelding ga je akkoord dat wij jouw gegevens mogen bewaren en gebruiken in onze communicatie naar jou.